BRAINSTORM OF COACHING

Training Story Marketing

Je maakt niet de impact die je wilt, maar weet niet precies waarom en weet niet wat je verder kan doen… Je vraagt je af of het aan je skills, de strategie, je kennis over de klant, je storytelling-talenten ligt of zit je gewoon vast in de politiek van de organisatie? Het antwoord is ja en nee! Het is vaak een combinatie van één van die punten, zonder te zeggen dat je niet goed genoeg bent. Integendeel! Iedereen heeft blinde vlekken en er is altijd sprake van een onderstroom. Wij helpen je de blinde vlekken op te zoeken en maken we de onderstroom inzichtelijk, zodat jij met helderheid zelf de volgende stappen kan bepalen.

In een ochtend (en naar wens losse vervolgsessies) schijnen we nieuw licht op jouw situatie en zie je waar de bottleneck zit om werkelijk impact te maken. Niet alleen met marketing of sales, maar ook als persoon of organisatie. Vaak ligt het namelijk niet aan je kennis en kunde, maar zie je gewoon dat ene ingrediënt over het hoofd. Welk ingrediënt dat is wordt in gesprek helder. We luisteren naar je, analyseren je aanpak, doen een opstelling en brainstormen met je. Resultaat is dat je inzicht groter wordt, nieuwe skills leert en anders gaat (samen)werken. Je zult merken dat het geheel weer gaat stromen.

Kijk met andere ogen naar je eigen werk en voed je met frisse ideeën.

Training Story Marketing

In eerste instantie krijg jij aandacht. In een brainstormsessie of coachinggesprek kijken we naar de volgende zaken:

  1. Merk: wie ben je (als bedrijf), waar staat je voor en welk probleem van de potentiële klant los je op. Dit kan ook betrekking hebben op je eigen rol binnen de organisatie.

  2. Helden: Weten wie jouw helden zijn en wat er voor hen speelt. Niet alleen extern (klant), maar ook intern (collega’s)

  3. Storytelling: Hoe zet je verhaallijnen in op alle facetten binnen jouw werk om impact te maken.

  4. Strategie: Welke acties onderneem je, welke middelen zet je in, welke verhaal vertel je om de potentiële held in beweging te brengen naar het gewenste doel.

  5. Organisatie: Door gebruik te maken van systemisch werk (opstellingen) krijg je inzicht in hoe de lijnen lopen binnen de organisatie of de markt.

In een halve dag gaan we in op jouw specifieke vraag. Je leert van alles over Story Marketing, helden, helpers en verhaallijnen. Je krijgt een nieuwe kijk op de (marketing)strategie voor jouw bedrijf. Met een systemische bril kijken we ook naar de organisatie en de markt. Indien gewenst plannen we, op basis van een strippenkaart, regelmatig een (online) meeting in om jou te coachen naar meer succes.

Wat krijgt aandacht?

Je krijgt volledige aandacht om snel een nieuwe zienswijze te leren. Je kunt putten uit jarenlange kennis en ervaring in organisatie, marketing en communicatie. De kennis over storytelling en de verschillende marketingtechnieken vertaal je meteen in de praktijk. Je kunt beter excelleren in jouw rol binnen de organisatie.

Kortom, senior kennis die jou een stap verder helpt. 

Kosten voor een brainstormsessie zijn 750,- euro ex BTW en locatiekosten, inclusief:

  • telefonische intake;

  • halve dag brainstormsessie op jouw locatie.

    *Aanvullend op de brainstormsessie kan je een strippenkaart afnemen wat je de ruimte geeft om 5 maal telefonisch contact te hebben van zo’n uur per keer.
    Kosten daarvan zijn 500,- euro ex BTW.

Datum: in overleg
Locatie: in overleg

Wat levert het op?

Vorige
Vorige

Merk: positionering & verhaal