Story Marketing Worksheet
Verzamel de storytelling-elementen die nodig zijn en bouw vervolgens de verhaallijnen uit als basis voor jouw content strategie. Zet daarbij de klant centraal als held van het verhaal en bedenk hoe jij als helper een bijdrage levert aan zijn/haar avontuur.
De worksheet is in zoverre ‘gratis’, dat wij het tof vinden als je je aanmeld voor onze onregelmatige nieuwsbrief. Schrik niet van de term ‘betaling’. Dit zit ingebakken in het downloadproces. Als je je gegevens hebt ingevuld, kun je direct de worksheet downloaden.
Verzamel de storytelling-elementen die nodig zijn en bouw vervolgens de verhaallijnen uit als basis voor jouw content strategie. Zet daarbij de klant centraal als held van het verhaal en bedenk hoe jij als helper een bijdrage levert aan zijn/haar avontuur.
De worksheet is in zoverre ‘gratis’, dat wij het tof vinden als je je aanmeld voor onze onregelmatige nieuwsbrief. Schrik niet van de term ‘betaling’. Dit zit ingebakken in het downloadproces. Als je je gegevens hebt ingevuld, kun je direct de worksheet downloaden.
Verzamel de storytelling-elementen die nodig zijn en bouw vervolgens de verhaallijnen uit als basis voor jouw content strategie. Zet daarbij de klant centraal als held van het verhaal en bedenk hoe jij als helper een bijdrage levert aan zijn/haar avontuur.
De worksheet is in zoverre ‘gratis’, dat wij het tof vinden als je je aanmeld voor onze onregelmatige nieuwsbrief. Schrik niet van de term ‘betaling’. Dit zit ingebakken in het downloadproces. Als je je gegevens hebt ingevuld, kun je direct de worksheet downloaden.