Marketing is energie

Alles is energie, hoor je mensen vaak zeggen. Zeker als je bezig bent met bewustzijnsontwikkeling. Daarin wordt geleerd dat energie de basis is van al het leven. En dit is geen spiriwiri prietpraat (wat het plaatje wel doet vermoeden;-). Als je naar de kleinste deeltjes kijkt, zie je dat alles trilt. Ook gedachten zijn energie. Energie trekt soortgelijke energie aan of stoot juist af. Als je op een feestje komt voel je sfeer, ook dit is energie. En als de energie niet stroomt, dan gebeurt er ook niets. Het licht blijft uit. Wat heeft dat dan met marketing te maken…

Bij de een wel, en de ander niet

In mijn werk begeleid ik veel bedrijven op het gebied van marketing. Daarin geef ik hen strategisch advies en werk ik plannen uit. In de uitwerking van de plannen pas ik natuurlijk beproefde recepten toe. Interessant is dat zo’n recept, of treintje -zoals ik ze noem- bij de ene klant wel werkt en bij de andere klant niet. Hoe kan dat?

Lees verder…

Vorige
Vorige

Buyer personas: verander je perspectief

Volgende
Volgende

Growth Triple Play